Olive Oil Lounge doet de Europese luchthavens aan

Olive Oil Lounge is in het leven geroepen om de Spaanse olijfolie te promoten in Europa.
Het is een samenwerking tussen Europese Unie en Spanje.
Zo hebben ze vorig jaar in november al in Brussel Zaventem gestaan met hun promotie lounge. Van zodra dat je lounge leest, weet je dat het normaal om een VIP ruimte gaat. Maar nu is die lounge voor iedereen toegankelijk.

Olive Oil Lounge
Olive Oil Lounge

De actie kiest bewust voor grote luchthavens waar miljoenen passagiers langs de voorstellingsruimte kunnen passeren.
In het verleden waar ze al aanwezig in de luchthavens van Madrid , Barcelona en Palma de Mallorca. Dat bewijst de foto hierboven.
Nu, in 2019 zullen ze aanwezig zijn op Schiphol Nederland en Heathrow in Londen.

Concreet betekent dit de ganse januari in Schiphol Nederland .
En de ganse maand februari in Heathrow Engeland.

Gezonde levenswijze

Natuurlijk is dit wel goed gepland, omdat iedereen toch een gezonde levenswijze wil nastreven. Olijfolie wordt ook altijd gepromoot als deel van die gezonde voeding. Daarom wordt de klemtoon ook gelegd op het mediterrane dieet met gezonde vetten als bestanddeel. Denk maar aan hun vele gezonde tapas op basis van olijfolie. Lees hier over meer op onze webpagina “Recepten tapas uit het zuiden van Spanje”
Leuk om te weten is ook, dat de tournee over drie jaar gepland is.

Immers een luchthaven is de plaats om veel mensen aan te spreken .Zeker de luchthavens van Zaventem, Schiphol of Heathrow zijn een draaischijf van reizigers van over gans de wereld.

Naast Belgie , Nederland, Spanje zelf en Engeland zal de
Olive Oil Lounge nog Duitsland bezoeken ook.

Olive Oil Lounge

Het leuke aan de “Olive Oil Lounge” is dat ze ook inspelen op aanwezigheid van gratis wifi om naar muziek te luisteren, om te ontspannen, om contact te hebben met je dierbaren …..

Natuurlijk is er een voorstelling van de beste olijfolie uit Spanje het belangrijkste. Daardoor er is ook een olijfolie proeverij. Quasi als kenner ga je de lounge uit.
Duidelijk hierbij wil de promotiedienst van Spaanse olijfolie een relaxte sfeer van verwennerij creëren .

Spanje blijft de grootste leverancier van olijfolie zowel in België als in Nederland.

Maar op wereldniveau blijft Spanje ook de wereldleider van kwaliteitsvolle olijfolie.

De slogan van de “Olive Oil lounge” is” let’s make a tastier world.”

Wie zijn wij om dit tegen te spreken.